Altijd blij met het resultaat van mijn wenkbrauwen!
Behandeling door Nancy
Sara•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Ik kom zeker terug. Krijg veel complimenten over mijn wenkbrauwen:)
Behandeling door Nancy
Roos•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een hele fijne behandeling :)
Behandeling door Nancy
Marit•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Misschien ik maar een tussendoortje. Ik kwam binnen en het eerste wat me opviel hoe vies het op de vloer was. Ik werd vriendelijk binnengehaald maar er kwam geen gesprek. Toen mijn wimpers geverfd werden en ze moest wachten tot het klaar was had ik de indruk dat ze op haar telefoon zat te kijken, zo stil was het. Ik heb geprobeerd iets van een gesprek te houden, maar de moed op gegeven. Het resultaat van mijn wimpers is dat je geen verschil ziet van voor of na de behandeling.
Behandeling door Nancy
Corinne•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen sfeer, er werd goed geluisterd naar mijn wensen.