Weer prima wax behandeling gehad. Je kunt altijd een afspraak maken op korte termijn en dat is fijn.
Behandeling door Nancy
Susanne•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne ervaring.
Behandeling door Nancy
Natasja•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
I will come back for sure, everything on time, proffesional. I'm happy with my result.
Behandeling door Nancy
Raminta•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooie en rustgevende salon. Ik voelde mij gelijk op mijn gemak. De salon is goed bereikbaar en er zijn veel parkeerplaatsen. Ik ben super lief en professioneel geholpen! Nancy heeft veel kennis en ervaring.