Ik ben vandaag voor het eerst bij Yasmina geweest voor een dermapen 4 behandeling met skinbooster. Ik ben super tevreden hoe alles is gegaan. Ze neemt echt de tijd voor je. Vooraf de behandeling echt de tijd genomen voor vragen enz. En tijdens de behandeling legde ze uit wat de ging doen. Wat een lieve spontane meid! Ik kom hier zeker vaker terug!
Naima•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bedankt voor je gezelligheid & mijn huid laten stralen ❤️❤️❤️❤️
Selma•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel goed geholpen door Yasmina. Dit was alweer mijn 3 laserbehandeling voor mijn hals en ik zie resultaat! Ik raad iedereen om een afspraak te maken!
Ayoub •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben helemaal om! De Koreaanse huidproducten en de behandeling passen zo goed bij mijn huid. Ben ontzettend blij. Dankjewel 🙏🏽
Siham•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Yasmina is een hele fijne huidtherapeut die je volledig meeneemt in de behandeling en goed kijkt naar wat jouw huid nodig heeft. Echt top!