Vitamine C behandeling voor mijn Rosacea gehad. Mijn huid is al veel rustiger. Ik ben helemaal tevreden 👍🏼
Khadija •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nu voor de derde keer laseren geweest. Merk nu al heel goed verschil. Tot de volgende ;)
Ayoub •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
hele lieve dame! die altijd zorgt dat je comfortabel bent🩷
Surina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb de behandeling XL hair genomen en ik zie nu al resultaat. Voor mij komen er zeker nog vervolgbehandelingen! Heel tevreden over.
Ayoub •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel netjes, neemt de tijd, legt alles goed uit.
Het is echt waar voor je geld
Mijn dochter is nu voor de 4 de keer.
Ik zelf 1 keer maar ga zeker vaker.