Hele lieve, vakkundige vrouw. Warm ontvangst, heeft veel kennis over wat zij doet. Ik was in goede handen en ben er over 6 weken weer!
Khaoula•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden over de intakegesprek en het advies wat ik gekregen heb.
Saada•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Yasmina legt alles heel goed en duidelijk uit. Ze luistert goed zodat ze je goed kan adviseren.
Julia•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geadviseerd en effectief behandeld. De nieuwe afspraak staat al.
Z•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over de behandeling door Emma. Zij kon duidelijk uitleggen wat mijn gezichtsproblemen op dit moment zijn en gaf mij goede adviezen over hoe ik dit thuis kan verbeteren. Inmiddels heb ik een vervolgafspraak gemaakt voor verdere huidverbetering.