Echt altijd gezellig, profi service, prachtig mooi schoon pand en fantastische resultaten ❤
Behandeling door Lala 1•
WimperextensionsToon alles…
Daphne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste keer en ik ben er erg tevreden mee. We waren gezellig aan het kletsen. Ik had het het op een gegeven moment een beetje koud, ik kreeg daarom direct een dekentje van Melisa en zij had ook de stoelverwarming voor mij aangezet. Ik kon zo inslaap vallen! Al om al, heb ik van de behandeling genoten
Wimper permanent
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt super !
Peeling
Sharon•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst een Hydrafacial behandeling gehad bij Lala. Lala is erg professioneel en heeft veel kennis. Mijn huid straalde al direct na de behandeling. Wat ook erg fijn is dat de behandeling pijnloos is. Ik raad iedereen een hydrafacial aan!