Ik ben heel blij met het resultaat van de wimperlift! Melissa creëerde een ontspannen sfeer en gaf mij vrijblijvend en een oprecht advies over skincare. Ik vond het een prettige ervaring.
Wimper permanent
Sharona•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een hele fijne behandeling!
Gezichtsbehandelingen mannen
Lois Ripmeester•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben wederom erg tevreden over de lash lift en dat was ik destijds ook over de wimper extensions!
Behandeling door Lala 1•Wimper permanent
Julia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo blij met mijn wimpers..
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Tess•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch service en mooie wimpers.. Zeer professioneel .