Lala was super vriendelijk en legde goed uit wat ze deed tijdens de gezichtsbehandeling. Mijn huid voelt nu lekker zacht aan. Ik kom zeker nog een keer terug!
Behandeling door Lala 1•Facials / Gezichtsbehandelingen
Esther•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben nog nooit zo blij geweest met m'n wenkbrauwen!
Behandeling door Lala 1•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Als het kon had ik alle opties aangeklikt: Lala is professioneel, vriendelijk, deskundig en getalenteerd. Wat een fijne behandeling! Toen ik al binnen kwam lopen voelde ik me op mijn gemak, het ruikt er ongelooflijk lekker en je word helemaal in de watten gelegd met een heerlijk zacht dekentje en kussentje. Ook de behandeling was zo fijn! Het was mijn allereerste en ze legde goed uit hoe mijn huid eruit zag en hoe ik het het beste kan verzorgen. Heel erg bedankt en tot snel Lala!
Behandeling door Lala 1•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sarah Burger•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer wimperextensions gezet, zeer tevreden! Hele vriendelijke dame die alles goed uitlegt.