Ik ga al regelmatig bij haar voor een wimperlifting en iedere keer word ik blij met het resultaat. De sfeer is lekker ontspannend (altijd rustige muziek op de achtergrond). Ze werkt heel nauwkeurig en is een vriendelijke dame.
Behandeling door Lala 1•Wimper permanent
Alina•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg natuurlijk resultaat!
Behandeling door Lala 1•Wimper permanent
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst mijn wimpers hier gedaan, ben zeer tevreden over het resultaat!! 😊
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Sally•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lala is een aardige meid, ik ga al bijna 3 jaar bij haar salon. Ze is een topper en ik zou haar echt aanraden!!!
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Isabell Missz•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst een peeling gedaan en ook meteen mn wenkbrauwen laten shapen, verven en een wimperlift. Hele fijne ervaring! Ik zal zeker terugkomen .