Hele mooie nieuwe salon! 2 maanden heb ik Lala moeten missen maar ik bem super blij dat je weer open bent. Zoals altijd super professioneel en gezellig.
Behandeling door Lala 1•Wimper permanent
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lala was heel lief en kundig. Zij legt netjes uit hoe alles wordt verwerkt en past zich aan bij jouw wensen. Alles was perfect en zij neemt ook haar tijd! Zij is een hele lieve vrouw!
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Gwendolyn•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was een hele leuke en goeie ervaring. Je wordt heel erg verzorgd en met liefde behandeld. Ik raadt het echt echt aan om hier naar toe te komen.
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Kamila•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Tijdelijk andere locatie door verbouwing, maar prachtige wimperlifting
Behandeling door Lala 1•Wimper permanent
Marleen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Na 3 weken weer opnieuw een afspraak gemaakt voor het opvullen van wimpers en alweer zeer tevreden. Wimpers bleven heel goed zitten en na het opvullen van me wimpers zagen me wimpers er weer prachtig uit. Echt een aanrader!