Vandaag heb ik voor het eerst mijn wimperextentions laten zetten door Lala. Ze was zo professioneel en luisterde echt naar mijn wens, zo natuurlijk mogelijk een intense blik creëeren. Ben er zeer tevreden over.
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi resultaat! Na 2 weken zitten de wimperextensions nog precies hetzelfde.
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
l•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Lala 1•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anneloes Pronk•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer zo blij met mn wimpers!
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Valerie Verlouw•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Normaal vind ik het altijd spannend mijn wenkbrauwen bij een salon te doen die ik niet ken. Absoluut niet nodig geweest. Echt een hele fijne behandeling gehad en mijn wenkbrauwen waren prachtig! Ik ga voortaan hierheen. De mevrouw die mij hielp was ook heel aardig en gastvrij!