Fijne gezichtsbehandeling. Een goede service en professionele behandeling.
Behandeling door Lala 1•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jeanine•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne gezichtsbehandeling gehad. Elke stap werd goed uitgelegd en de producten die gebruikt werden waren ook erg fijn. Een volgende behandeling staat alweer ingepland!
Behandeling door Lala 1•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chantella •meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Alle puntjes staan op de i, niks aan toe te voegen.
Ga zo door!
Behandeling door Lala 1•Facials / Gezichtsbehandelingen
Janice•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Lala krijg je echt even een rust momentje. Een prima huid wordt een mooiere huid. Ik blijf terugkomen :-)