Mijn eerste ervaring bij een schoonheidsspecialiste was meteen geweldig. Lala is lief, rustig en de behandeling was ontspannen. Mijn huid ziet er goed uit na de behandeling en haar salon is ook erg sfeervol. Ik voelde me op mijn gemak en kom zeker terug.
Behandeling door Lala 1•Facials / Gezichtsbehandelingen
Joyce Bakker•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig gedaan!
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Agnes•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele mooie behandelkamer met een hele lieve dame. Ben heel tevreden met het resultaat van de wimperlifting.