De Vlinder is een geweldige salon! De medewerkers zijn zeer vriendelijk en hebben een geweldige sfeer. Ik ben heel tevreden met mijn knipbeurt, ze hebben echt goed werk geleverd. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede haarbehandeling!
Styling door Lukman•Mannen knippen
Stanislav•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door Lukman•Wenkbrauwen - threaden
Seline•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Prijs voor wimpers verven was erg goed en mooi resultaat.
Behandeling door Shahrazad Hairstyliste•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Iskra•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Netjes
Styling door Lukman•Mannen knippen
Ryan•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Volgens mijn afspraak direct geholpen, en het resultaat was prima.