Zelf heb ik van nature dun haar .
Maar Nellie is een heel deskundige kapster, zij weet precies wat mijn dunne haar nodig heeft om toch "vol" te laten lijken ..
Ben heel blij met haar.
En weet uit ervaring dat een kapsel je kan maken of breken ..
Styling door Nelli•Vrouwen knippen
Paula Schmitz•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nelli is echt een professional.
Styling door Nelli•Kinderen knippen
Ziva•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Met passie.
Styling door Nelli•Mannen knippen
René•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nelli heeft weer geweldig haar best gedaan. Mijn haar is super gaaf geknipt. Blij mee
Styling door Nelli•Mannen knippen
Peter•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professioneel uitgevoerd. Zeer esthetisch aantrekkelijk. Elke keer weer tevreden.