Ik en me dochter zijn vandaag geweest voor een pedicure en we zijn heel tevreden ze stelt je echt op gemak en tijd geeft goede advies en is zeker je geld waard !! Hier een vaste klant
maurane Vandermeulen•ongeveer 4 jaar geleden op Google
Beautifully crafted nails!! The experience is amazing.
Mz Stylette•ongeveer 4 jaar geleden op Google
Vandaag heb ik mijn pedicure behandeling gehad. Stephanie stelt je op je gemak en gaat oplossingsgericht te werk. Daarnaast heeft zij een professionele houding op het gebied van kennis en het toepassen van haar vaardigheden. Mijn voeten zien er weer prachtig uit. Dank Stephanie.
Wendy Koster•ongeveer 4 jaar geleden op Google
Really like and recommend!
Olga Umerenkova•ongeveer 4 jaar geleden op Google
Elke keer weer blij met mijn nagels als ik ben geweest.
Ze doet het super en altijd mooi mijn nagelriemen ook nog😍 Wat niet elke nagelstylist doet of kan.
Ze doet het met liefde en dat merk je. Wil nergens anders meer!!
Cindy Van den berg•ongeveer 4 jaar geleden op Google