Goede service lieve dame.
Goed in haar vak en denkt mee je hoeft je zeker niet onzeker te voelen ze stelt je prima op je gemak.
Je hebt er een vaste klant bij.
Nathifa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Probleem met mijn grote teennagel.
Ik kwam daar voor de eerste afspraak.
Heel mijn voeten in de watten gelegd.
Ik kwam als herboren weer terug!!!
Bernard •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
In 1 woord amazing
Lenny•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met de pedicure en kom zeker terug. Ze neemt er de tijd voor en werkt heel hygiënisch, dat is heel fijn! Daarnaast is ze ook een hele aardige dame en stelt ze je op je gemak.
Selin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt heel goed geholoen en de behandeling is super. Het is altijd heel gezellig. Stephanie is een schat!!