Gemengde ervaring: De eigenaar is erg aardig en loste een prijsfout (volwassen tarief voor kind van 6) netjes op. De kapper (ik weet zijn naam niet) die mijn zoontje knipte was helaas onvriendelijk; er was geen tot weinig interactie, het hoofd van mijn zoon werd geduwd en er werd hard gekamd. Mijn zoontje durfde niks te zeggen, maar gaf achteraf aan dat het pijn deed. Jammer voor de eigenaar die geen blaam treft, maar door de nare ervaring met deze medewerker komen wij hier nooit meer terug.
Styling door Mahmoud•Kinderen knippen
Ester•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
أفضل من المتوقع
Styling door Mahmoud•Vrouwen knippen
osama•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Goede kapper, aardige jongens en goed ontvangst
Styling door Mahmoud•Mannen knippen
Joost•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Beste kappers in Haarlem! Altijd vriendelijk ontvangst en goed geknipt.