Ik werd vriendelijk geholpen en het resultaat was mooi voor een goede prijs.
Behandeling door Iana•Wimperlifting
Inge•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service
Behandeling door Iana•Wenkbrauwen lamineren
Nina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn wimpers, ze blijven goed zitten en zien er heel natuurlijk uit. Gosia is altijd heel professioneel. Over een paar weken ben ik er weer!