Ik ben ook enorm blij met de wenkbrauwen. Ik zocht al lang een andere wenkbrauw specialist omdat ik telkens niet blij was met het resultaat. Lana heeft het helemaal gecorrigeerd zoals ik het wilde. Ik kom voor mijn wenkbrauwen daarom ook zeker terug.
Behandeling door Iana•Wenkbrauwen - threaden
Iman•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met deze ervaring. Super blij met het resultaat. Erg professioneel en goede atmosfeer.
Behandeling door Gosia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Iman•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lashes done perfectly and really great atmosphere :)
Behandeling door Gosia•Wimperlifting
Barbara•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gosia gaf goed advies op maat en was heel behulpzaam in meedenken naar oplossingen