Als altijd heel erg tevreden over de pedicurebehandeling van Caitlin. Erg jammer dat zij vertrekt , om verder te gaan studeren.
Ik wens haar nogmaals heel veel succes en geluk in haar verdere leven en loopbaan.
Dank voor alle fijne behandelingen!
Lia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie en schone salon, fijne service, gastvrij gevoel.
Gellak manicure
Britt•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne massage gekregen na een lange werkdag!
Rug-, schouder- en nekmassage
Merel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nataliya was the absolut best. Didn't even see the hour pass!
Lymfedrainage
Giovana•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a good experience ! Great salon, good atmosphere and I was happy with my manicure.