Fijne ontvangst, vriendelijk personeel en heerlijke behandeling
Nathalie •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nienke was lovely! Really thorough, knowledgeable and caring.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Nick•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had nog nooit een gezichtsmassage gehad, maar het was zo fijn! Erg mooie salon ook en vriendelijke medewerkers
Lymfedrainage
Liza•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, zeer zorgvuldige schoonheidsspecialiste die goed afstemt. Heerlijk ontspannen ook en met een mooie huid naar huis.
Eliane•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I had the acne treatment, and it was a good experience. The specialist was lovely and the treatment very relaxing, despite the extraction part! would definitely recommend