This place is super!!
Really love the space it is so beautiful and clean and really good ambience!
Hannah was a superstar and did my nails amazing!! Will definitely be coming back and doing more here!
Gellak manicure
Joana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben op zich blij met mijn wimpers, al hoewel ik deze ook niet helemaal gekruld zijn vind ik, dat zie ik het beste morgen middag. Tijdens mij afspraak vroeg of ze mijn wenkbrauwen nog wilde verven en dat is wel echt even misgegaan. Toen ik thuis kwam had ik gewoon 3 vlekken in me gezicht van de verf. Daarnaast rond mijn wenkbrauwen was het ook gewoon bruin. Ik had het denk ik beter zelf kunnen doen. Conclusie ; ik ben echt niet tevreden
Chana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Alles was top!
Rug-, schouder- en nekmassage
Deren•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne locatie en sfeer. Aardig personeel en goede behandeling gehad!