Wat een fijne salon en wat een geweldige nagelsessie! Lieve vriendelijke mensen, fijne sfeer heel schoon en een mooie beautysalon. Ik heb meteen mijn twee volgende behandeling geboekt en een facial - op zondagochtend! Heel bijzonder dat dat kan. Kortom allemaal geweldig!
Gellak pedicure
Christa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Love this treatment, my skin is always so glowy afterwards.