Lovely lady Anna and great service I was really happy with my nails! Issue is that gel did not resist on my nails, only after 4 days from my appointment, it started peeling off. Quite unhappy for a 55 eur manicure.
Dana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne behandeling, mooie salon. Heel rustige en vriendelijke dame, mijn wenkbrauwen zijn mooi en strak geworden
Hilde•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent! Will return!
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Diane•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great manicure, Jessie is really good and has a lot of patience. Will come back for sure.
Gellak manicure
Noa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke behandeling; de salon heeft een fijne kalme sfeer. Aanrader!