Geweldige hulp en advies! De salon is prachtig, je voelt je er direct op je gemak. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Ik ben echt heel tevreden.
rojda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
“Dit is mijn tweede bezoek, en ik ben zeer tevreden. De dames zijn uiterst vriendelijk, professioneel en zeer behulpzaam. Ze werken met hoogwaardige apparatuur, en het resultaat is al na de eerste behandeling duidelijk zichtbaar. Absoluut een aanrader!”
Hourriya •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling! Passend bij mijn wensen en wederom zeer tevreden tijdens en na de behandeling👌🏽
Nassira•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig ontvangst en rustige uitleg tijdens behandeling. Prachtig schone locatie.
Nicole•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer bij Sequoia geweest voor een LPG behandeling. Heel fijn geholpen door Sara en goede behandeling.
Al een nieuwe afspraak gemaakt!