Er wordt goed naar je (klacht) geluisterd en vervolgens goed behandeld.
Nico •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb ooit één keer een massage geboekt en was meteen positief verrast door hoe goed het hielp. Sindsdien heb ik bij pijntjes vaker behandelingen ingepland, en dat is echt een vaste waarde voor me geworden.