Het was een zalige gezichtsbehandeling, behandeld door Dilara. Top!
Damaris•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geholpen
Sheila•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag had ik een afspraak met hen voor twee en een half uur. Het was een plezierige tijd, ik voelde me op mijn gemak en kalm, en de huidverstrakkingssessie was geweldig. Bedankt vanuit mijn hart