Vriendelijke medewerker en be de behandeling was fantastich.
Adele•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was weer erg tevreden. Hartelijk dank Patroeska. Je verwelkomde me zoals altijd op een vriendelijke en zorgzame manier. Tot de volgende keer.(beauty studio hanneke Hoogland)
Yildiz•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
helder, toegankelijk, laagdrempelig, vriendelijk en kundig
E.T.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een aanrader. Wist eerst niet van het bestaan van de salon, maar ik kom hier zeker terug voor mijn wenkbrauwen!