Dorien, een goed overleg over de te volgen behandeling. Meer dan prima behandeling met een gezellig gesprek over de beide vakanties. Fijne ochtend gehad. ferry.
F.v.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij ben ik met de begeleiding van Laura. Ben gemotiveerd en het gaat goed! Super tevreden...
G.K.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden
S.Z.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer heerlijk. Goede resultaten en zeer deskundig advies van Laura. Fijne producten. Heel blij mee.
W.S.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige behandeling jammer dat Alissia weggaat. Ik wens haar succes in haar nieuwe baan. 🤙