Paulina is een super lieve vrouw die geweldig kan masseren. Ik heb al vaker een ontspanning massage laten doen en zij heeft een bijzonder fijne manier van masseren die ik nog niet eerder heb ervaren. Het enigste wat soms wat lastig was, is de taal barrière. Voor de rest, is ze zeker een aanrader!
Behandeling door Paulina•Ontspanningsmassage
Amber•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Na maanden kon ik dan eindelijk weer worden gemasseerd.
Het was weer ontzettend fijn Paulina!
Ina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk ontvangst, mooie ruimte en een hele fijne ontspanningsmassage. Ga ik zeker nog eens doen
Annemarie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne massage! Lieve vrouw ook en kijkt echt naar wat je nodig hebt.