Ik heb lang gezocht naar een goede hygiënische manicure. DIVINO heeft alles wat je mag verwachten van een goede manicure behandeling. Sam is super secuur, hygiënisch en er heerst een chille vibe. Een bezoek aan Sam is echt genieten. Bovendien blijven m’n nagels super lang mooi! Ik heb al veel complimenten over m’n mooi verzorgde nagels gekregen!
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Lisette•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Erg fijn en netjes!
Behandeling door Sam•Wenkbrauwen harsen
Esther•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer hele mooie nagels!
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch . Ben heel tevreden.
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Lucia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Na 2 jaar nig altijd heel blij!
Ga hier nooit meer weg👌