Ik vond de behandeling goed en heel efficiënt. Ik miste wat warmte. Tijdens de gezichtsmassage voelde ik af en toe de harde nagels. Daar ben ik geen voorstander van.
Behandeling door Sam•Facials / Gezichtsbehandelingen
Weer helemaal super! Hele fijne sfeer en door de deskundigheid zien mijn nagels er weer top uit! Ook heel fijn dat ze er op deze manier 4 (soms zelfs 5) weken goed uit blijven zien. Dank Sam!
Behandeling door Sam•
NagelverlengingenToon alles…
Laura•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Al vond ik het best eng om de eerste stap te maken, heb ik uiteindelijk toch besloten om wimperextensions te laten plaatsen. Eigenlijk bij het binnenkomen en zeker na de kennismaking met Sam, voelde het oké. Ze weet exact wat ze doet en plaats de wimpers met veel zorg. Daarbij verteld ze bij alles wat de volgende stap is die ze gaat doen, en dat voelt heel relaxt. Het einsresultaat was verbluffend. Nu 14 dagen ben ik nog steeds heel erg blij met het behaalde resultaat. Bedankt Sam en tot snel.