Salon was erg schoon en mooi, de pedicure was geweldig en Sam is ook super gezellig!
Behandeling door Sam•Gellak pedicure
Chantely•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt door Sam altijd goed geholpen. Ze legt alles altijd goed uit en ze geeft je advies. Mijn nagels zien er altijd weer top uit als ik bij Sam ben geweest 😊😊
Behandeling door Sam•Nagelverlengingen
Sabine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super schone salon, gezellig ingericht en er hangt een fijne sfeer. Ik ben al lets meer dan een jaar vaste klant en ik ben zeker niet van plan om ergens anders naartoe te gaan. Er komen steeds weer leuke kleuren gellak bij en ook kan Sam leuke nailart maken.
Behandeling door Sam•
NagelverlengingenToon alles…
Anne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies en een mooi resultaat
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Stephanie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn personeel! Maken graag een babbeltje. Mijn nagels zijn top. Ze gaf me veel advies over mijn nagels en we hebben gelijk een nieuws afspraak gemaakt. Top!