Super fijne ervaring gehad. Sam ontving mij heel vriendelijk. Gelijk een praatje maken en ik voelde mij direct op mijn gemak. Mijn wenkbrauwen heel mooi geverfd en gewaxt en de kleur was precies op mij afgesteld. Top!
Behandeling door Sam•Wenkbrauwen - threaden
Carola•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu drie keer geweest en het bevalt me super goed.
Behandeling door Sam•Nagelverlengingen
Irene•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig, vriendelijk, behulpzaam en prachtig resultaat! Waar voor je geld! Een echte aanrader!
Gellak manicure
Renee•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne sfeer,goede en zorgvuldige behandeling
Behandeling door Sam•Gellak pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer. Mijn nagels zien er weer top (lila) uit!