Divino Beauty Lounge Reviews

Gevestigd in The HairDesigners, Koningin Julianaplein 21, Voorburg

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1048 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
De manicure met gellak is echt een aanrader. Het personeel is vriendelijk en vakkundig en er wordt heel netjes gewerkt!
Heel goed!
Al heel lang klant en nog steeds heel erg tevreden 💋😁
Prettige salon met verschillende behandelingen. Sfeer is goed en de mensen die er werken zijn super lief. Nu een luxe pedicure met shellac en ook heeft ze eelt weggehaald en een ingegroeide nagel behandeld. Dit wordt op een zorgzame manier gedaan, maar het is wel prijzig €107,- (in vergelijking met andere salons waar ik ben geweest). Toch denk ik dat ik zal terug komen ook omdat de sfeer en service zo fijn zijn.
BIAB is een echte uitvinding voor mensen die lange nagels willen, maar waarvan hun eigen nagels niet sterk genoeg zijn. Sam werkt heel precies en netjes! Dankjewel!! ❤️