Super, tot nu toe altijd tevreden geweest met de wimperlift! Dankjewel!
Behandeling door Sam•Wimper permanent
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne zaak. Luisteren Goed naar je wensen, nagels worden zo mooi!!! En ook mijn eigen nagel wordt steeds sterker. Erg blij! Bedankt weer!!!
Twijfel je? Niet doen! Nagels, wimpers, wenkbrauwen. Zicht aar mooier kom je hiervandaan. En lekker even tijd voor jezelf!!!
Gellak manicure
Xaviere•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
het was de tweede keer dat ik er was en wederom een positieve ervaring en er werd meegedacht er fijn.
open en relaxte sfeer.
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Cisca•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels weer helemaal netjes en het was weer super gezellig hopelijk kunnen we snel weer!
NagelverstevigingToon alles…
Bo•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had van te voren niet verwacht dat ik mijn nagels laten doen zo gezellig zou vinden. Naast dat mijn nagels nu stevig zijn en er mooi uitzien vond ik het een gezellig uurtje bij Pamela. Lekker gekletst en heel gastvrij!