Goede uitleg tijdens de behandeling, blij met het resultaat!
Behandeling door Sam•Wimper permanent
Brenda•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sam is een vakvrouw met gedegen kennis en kunde. Ze geeft goede voorlichting, komt met leuke voorstellen en maakt je nagels weer mooi, voor weken.
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Birgitte•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk & professioneel. Tevreden met het eindresultaat!
Behandeling door Sam•Wimperextensions
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling in een mooie omgeving. Niets op aan te merken, vooral heel prettig. Vriendelijk, toegankelijk en plezierig. Je weet wat je krijgt en Sam heeft verstand van zaken. Nogmaals dank!
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige mooie salon met aardige medewerkers die weten waar ze het over hebben.