Had my sparkly early spring nails done by Sam and love the results!
Behandeling door Sam•
WimperextensionsToon alles…
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alweer perfecte nagels. Ik ben nu al vaste klant!
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Susanne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige behandeling door Sam. Super professioneel en vriendelijk. Ben heel blij met de wimper extensions en kom zeker terug!
Behandeling door Sam•
WimperextensionsToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect gedaan!
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik woon inmiddels aan de andere kant van NL, maar probeer nog altijd mijn afspraken te combineren met een wimperlift bij Divino! Fijne, pijnloze, ontspannen behandeling door een zeer aardige Sam. Ik ga altijd voor de natuurlijke krul, blijft enorm lang mooi. 👌🏻