Ik kom al geruime tijd bij Divino en ik ben altijd super tevreden. Sam is professioneel en secuur, maar bovenal is het altijd gezellig. Sam luistert naar mijn wensen en komt zelf ook altijd met originele ideeën. Ze is eerlijk in haar nagelverzorgingsadviezen en maakt er altijd weer een kunstwerk van.
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Rhode•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden!
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
heel fijne ervaring, Goede en zeer snelle nagelbehandeling. veel keus in kleuren.
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Brenda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne persoonlijke bejegening! Sam is een vakvrouw 👌🏼