Was er voor de 2e keer en kan zeggen dat het geweldig was en heb gelijk meerdere afspraken gemaakt.
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Evelien•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring, Sam is sociaal en geeft je een welkom gevoel als een warme deken en daarnaast is ze zeer vakkundig en zorgt ze altijd dat het er weer goed uitziet en ik tevrede de deur uit ga.
Behandeling door Sam•Wenkbrauwen - threaden
Angelique•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer hele mooie nagels!
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Irene•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
prima ervaring, nette salon. Sam werkt netjes en snel. goede service.
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Brenda•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een ervaren stylist. Goed advies. Ga zeker nog een keer terug.