Mijn twee zoons gaan graag naar jullie kapper, maar de laatste ervaring was niet zo positief. Zijn haar is echt heel anders geknipt dan we vroegen. Veel te kort Zaan de achterkant en zijkant. Heel anders dan het plaatje wat we lieten zien. Hij durfde het niet te zeggen helaas. Kunnen we, als het wat gegroeid is langskomen om het te herstellen?