Alessandro is a really friendly guy and cuts very well. Cuts are not too expensive as well. 5 stars!
Styling door Alessandro•Mannen knippen
Mees•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alessandro the best
Styling door Alessandro•Mannen knippen
Nebo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het zal vast een goede kapper zijn maar hij knipte mij in ieder geval veel korter dan ik had aangegeven. Zonde, had bij mijn eigen kapper moeten blijven
Styling door NabiL Ahmed•Mannen knippen
Rob•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier zeker vaker! Fijne barbers! Mooie overloop.