Hele fijne plek. Ik kom er al jaren. De eigenaar is hel professioneel en zorgt ervoor dat het naar tevredenheid is. Wanneer iemand anders knipt checkt hij alsnog of je tevreden bent.
Styling door NabiL Ahmed•Mannen knippen
Stipo•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Quick
Styling door Alessandro•Mannen knippen
Dominik•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Had a great haircut with Jake, would recommend
Styling door NabiL Ahmed•Mannen knippen
Javier•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sheri is a great hairdresser. The place is at a great location and it has a great ambience.
Styling door Sherdel•Mannen knippen
Johnny•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga al jaren bij Djam en ze geven me altijd perfect resultaat, elke haarstijl bij elke kapper. Highly recommended.