The haircut was very nice. The service as a whole was also massive plus, as you are greated by a very nice team, which puts you at ease before and during the haircut. Would definitely recommend!
Styling door Mody•Mannen knippen
Diogo•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent as every time.
Styling door Alessandro•Mannen knippen
Rico•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super friendly and very skilled staff, definitely coming back for my next haircut
Styling door Mody•Mannen knippen
Sebastian•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een geweldige zaak en zeer vakkundige kappers. Sherdel is echt een topper.