Mijn zoon is hartstikke blij met zijn kapsel..en hij vond allessandro erg aardig.
Styling door Alessandro•Kinderen knippen
Marianne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Diego paid a lot of attention to the cut.
No comaints at all, great guy!
Styling door NabiL Ahmed•Mannen knippen
Thanos•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wanes always the best 🤝
Styling door Moji•Mannen knippen
Piercarlo•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden, mijn zoon van 3 zijn haar laten knippen. Hij vond het heel spannend, kapper was super lief, stelde op zijn gemak en heeft hem ook heel mooi geknipt :) volgende afspraak al geboekt! Aanrader dus