Werd niet geluisterd naar mijn verzoek tot 1 cm afhalen van het haar. Toch zeker 4 cm afgegaan ondanks meermaals tussentijds ingrijpen
Styling door Lucas•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
goed geknipt, zonder te hoeven wachten en snel klaar
Styling door Lucas•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great!
Styling door Sherdel•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ok 👍
Styling door Lucas•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wanes is een topper!
Knipt heel precies en denkt ook altijd mee als ik een nieuw idee heb voor een kapsel.
Een echte kapper/barber met kennis over her vak en het is een leuk persoon waar ik altijd goeie gesprekken mee kan voeren.