Prima kapper voor snelle efficiente service en knipbeurt. Mooi verbouwde salon.
Styling door Moji•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Andere locatie en toch: weer top!
Styling door Alessandro•Mannen knippen
Rico•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wanes is heel professioneel en geeft altijd scherpe kapsels
Styling door Moji•Mannen knippen
Yago•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top💯
Styling door Moji•Mannen knippen
Aghyad•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
ontzettend slecht behandeld, nog geen 10 minuten in de stoel gezeten. Er werd niet naar me geluisterd van wat ik wilde. Ik had fotos van mezelf van vorige keer dat ik geknipt was laten zien. Op het moment dat ik zeg dat het totaal anders is dan de foto krijg ik te horen: 'het is beter dan de foto'. Nou totaal niet dus. Spijt dat ik betaald heb want ik heb een mail gestuurd maar ik verwacht niet dat ze hier antwoord op sturen. Mahmud is absoluut af te raden!!!