Mijn dochtertjes type 4c haar zit super mooi na de behandeling. Ze was ook heel geduldig met haar en mijn dochtertje helemaal happy toen ze het eindresultaat zag, nu wilt ze alleen nog maar losse haren! 😊
Styling door Gina •Kinderen knippen
Cherinda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling gehad. Me krullen zijn weet popping.. see you again in 3 months!!
Styling door Gina •Vrouwen knippen
Leonora•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
D’jenais heeft gouden handen. Mijn krullen zitten geweldig na een bezoek aan D’jenais. Ze neemt de tijd en werkt met de beste producten. Niemand anders mag mijn krullen knippen. Wat een topper ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Styling door Gina •Vrouwen knippen
Klijsen C.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
She truly has magic hands, my hair looked beautiful after! Very lovely and sweet women aswell, truly recommend it!