Ik heb meerdere keren een massage gehad en ik ben zeer tevreden. Ik kan het daarom aanbevelen! Aasra is iemand die verstand van zaken heeft en luistert naar wat nodig/wenselijk is.
Nicoline•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Blij met mijn nagels! En Marie-Delphine was super aardig.
Behandeling door Marie-Delphine•Builder gel manicure
Hendertje•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn nagels. Speciaal naar Groningen gegaan voor mijn bruidsnagels